wtorek, 4 marca 2014

[Tłumaczenie] Violetta 2 kostiumy filmowe za kulisami



Cande oprowadza nas po garderobie. Możemy tam zobaczyć ciuchy, zdjęcia bohaterów :) Zrobiłam dla was tłumaczenie co Cande mówi:
Witam wszystkich!
Jesteśmy tu kulisami Violetta i pokażę ci coś ekskluzywnego.
Szafa z ciuchami, które używamy na co dzień, aby stać się w naszych znakach.
(Leci muzyka On beat)
Oto dziewczyny, projektanci kostiumów, którzy zawsze chcą nam pomóc, dać nam swoje najlepsze ubrania.
Patrzy się na nie można ich zobaczyć? Każdy z nich jest to, że one zawsze pracują.
Tym razem pokażę ci, co używamy. Spójrz tutaj, światła są wszystkie ciuchy, których używamy na co dzięn takich jak tych naprawde?
Camilla i oczywiście to wydrukowane? Oczywiście Ludmiła! Następnie pokażę ci jak towarzyszą mi inne rzeczy.
To niesamowite ubrania, wszelkiego rodzaju ubrania! Chciałbym mieć to wszystko dla mnie, ale podzielę się nimi z kolegami!
Więc tutaj są ubrania oczywiście, lśniącej Ludmiła, używamy te ubrania do tańca, na scenach i do video klipów!
Wszystko to są ubrani w Ludmili .. zazdroszczę! Ale szybko! Towarzyszą mi więcej!
(Piosenka On beat)
Chcesz zobaczyć moje ubrania? Tak! Ubrania Camili są bardzo podobne do tych Cande. Mamy wiele podobnych rzeczy!
Spójrz na to, na przykład, i wspaniały! Lubię ten kolor fuksja.. Jestem w porządku? Tak! Kocham ją!
(Muzyka Yo soy asi)
Kto tu jest, kto tu jest? Diego, szarmancki hiszpański! Korzystał ze wszystkich dżinsy w kolorze! Lubię wszystko ładne!
Maxi wykorzystuje wiele Bermudy, moim zdaniem myślę, że Maxi i kto ubiera się lepiej! Podoba mi się, zawsze kolorowe i zawsze ze słuchawkami.
Cóż, mam nadzieję, że cieszycie się zza kulisami w szafie. Chciałbym tu zostać. To jest moje miejsce. Tu z dziewczynami i maksimum!
(I na koniec piosenka Yo soy asi)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz