środa, 26 marca 2014

Revista gente:EL CUMPLE DE TINI STOESSEL + zdjęcia


TINI STOESSEL: magazyn #Gente jak zawsze klub fanów przynosi
najnowsze newsy Martina i teraz oferujemy Państwu pełną historię tutaj: "Teraz mam nauczyć się obsługiwać!"
Dochodowych Disney Princess w wieku 17 lat i obchodzi je w domu, z trzydziestu przyjaciół z jego kręgu. Niespodzianka? Swój pierwszy samochód, Ricky Sarkany, którzy nie chcą wysiąść i romantyczny skarb w imieniu swojego chłopaka, Peter Lanzani.


Od czterech dni temu umieściła te same platformy że Ricky Sarkany dała jej na urodziny. "Kiedyś je w piątek, sobotę i niedzielę. Lubię je tak bardzo, że dziś zaczełam je ponownie". Martina Stoessel (17) należy zanotować w poniedziałek wakacje, ale również uśmiecha. Tylko dla nastolatków produkcji kończy się, wybierz nowe zmiany ubrań dla zdjęć z ludźmi. Jej matka, Mariana Muzlera, daje zielone światło do stroju, a podczas sesji odbywa się, nagrała moment ze smartfonem i przesłać go na Twitter.
Na zewnątrz w świecie zewnętrznym, jego zwolenników 900.000 chwalić go na swoje 17 urodziny. Można mówić ze wszystkich stron: z Peru, Hiszpania, Włochy, USA, Brazylii, Francji, Meksyku, Gwatemali i innych krajów, gdzie wystawiono Violetta, z serii Disney, który dał status gwiazdy na całym świecie. "W Europie porównuje ja do Miley Cyrus!", znajduje się jej ojciec, Alejandro Stoessel. Tweets można odpowiedzieć jednym, decydując się zamiast tego na podsumowaniu jej radość w mniej niż 140 znaków. "Co ekscytujące przeczytać wszystkie wiadomości urodziny! Dziękuję za miły energii i miłości, która sprawia, że mnie! Każdy jednej z ty, dziękuję ".

Po Martina będzie odpowiedzieć na kilka pytań, a po zakończeniu, pierwszą rzeczą, która będzie wysyłać głos wiadomość do jej chłopak, Peter Lanzani (23), aby powiedzieć mu, jak były zdjęcia dwóch czasopism. Tini zwrócił 17 i był temat trendów na sieci społecznej ptaka. To jest rzeczywistość.

TINI W POSZUKIWANIU SKARBU. Szesnaście dziewczynka Disney zakończył się z zaskoczeniem czterech kół. Aktorka i piosenkarka stała się nabrać na filar ASO Fiat, z ukrytym celem do spełnienia jego nowych środków transportu. "Fiat chce oddać samochód," wyjaśnili. Martina podejrzanych, spojrzał na jego mama i jego tata, aby potwierdzić dane i ostatecznie objął je i podziękował, że prawdziwe wiadomości. Pierwszy samochód: nowe Cinquecento! "Teraz będę musiał nauczyć się zarządzać..., kiedy można przejść? Muszę skręcić w gminie, nie? Dzisiaj może być snu mojego samochodu w garażu domu? "." Tini sprawdza jego nowy chiche i słuchaj uważnie szczegóły pierwszy prezent urodzinowy, który nawet nie rozpoczął. Tej nocy, w jego domu San Isidro, będzie moment, aby otrzymać jego przyjaciół i jej chłopaka, aby świętować swoje pierwsze 17 marca. "Trzydzieści czy czterdzieści osób przyszło. Tylko przyjaciół na całe życie Martina i niektórzy faceci od odlewane Violetta", powiedziała matka.

-Jak to poszedł w zgodności, Tini?
-Niesamowite. Zaprosiłem moich najbliższych przyjaciół do mojego domu i świętowaliśmy razem. To był bardzo spokojny i małych, z ukochanej osoby.

-Co ty rozdawał Piotr?
-Ayy! To jest boskie! Mój chłopak mnie piękny skarbów.

-Jaki był skarb?
-Haha, że trzymam dla mnie; Jeśli nie, będzie znaleźć na świecie. Wolę, aby chronić moją prywatność.

P.S. troche dziwnie jest to przetlumaczone ale to tlumaczyl translate google ;)
A teraz czas na zdjęcia :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz