sobota, 22 marca 2014

[Tłumaczenie] Lodovica: Barcelona Mon Amour!

Będę dodawała tłumaczenia postów Lodovici Comello z jej strony: holalodociao.com
Oryginalny tekst:

Holaholaaaaaaa amiguitos mios! Que cuentan?
Yo me encuentro en la siempre muy movida, colorada, antigua pero moderna, bohemia Barcelona! Ultimamente vine acá muy seguido, por la gira de Violetta y por la grabacion de mi ultimo clip, Otro Dia Mas. Aaaaaaahh a proposito: me gustaria saber que piensan del clip!! Les gustó? A mi me vuelve loca, pero no porque es mio eh… Es objetivamente el video mas increible en la historia de los videos :PYo vendria a ser una especiede Cupido con el (diria ya infaltable) jopo con batido en el pelo y una Polaroid de amorosos colores. Y basicamente me la paso persiguiendo a una muy linda parejita enamorada por toda la ciudad! Bueno, cuestion… Los sigo por todos lados (pobrecitos, cero privacidad!) y les saco un monton de fotos sin que se den cuenta! Fotos que los ayudaran a amarse de nuevo despues de una pelea muuuuuuy heavy! Jajajaj ;)
Estoy muy orgullosa de mi rol de Cupido! Creo que siempre fui un poco asì: amo que la gente se ame, amo la gente en general y amo el amor en todas sus formas.
Es la unica cosa que te garantiza una sonrisa cuando todo lo demas no esta tan bien. Es lo unico que no piede faltar en la vida de alguien. Es el unico sentimiento que mueve mares y montanas, que te hace tomar decisiones que nunca tomaste en consideracion, que te tiene despierto con la sonrisa hasta muy tarde. Es la unica fuerza que no le tiene miedo al color de la piel, al idioma, a la religion o a las apariencias.
Estan enamorados? Cuentenlo a la tia Lodo que quiere saber ;)
Un besito amoroso,
L. <3
Przetłumaczony tekst:
Holaholaaaaaaa moich kumpli ! Że liczy?
Jestem na zawsze bardzo żywy , czerwony , starożytnej jeszcze współczesnej , artystycznej Barcelonie ! Ostatnio Przyjechałem tu często , przez wycieczkę Violetta i nagrania mojego ostatniego klipu , innego dnia. Aaaaaaahh na celu : Chciałbym wiedzieć, co sądzisz o klipie ! Podoba ci się? Moje doprowadza mnie do szału , ale nie dlatego, że jest moja prawda ... jest obiektywnie najbardziej niesamowity film w historii filmów : P Chciałbym tu być especiede Amor ( powiedziałbym, i nieuniknione ) I Zaraza z pobity w jej włosy iPolaroid kolory miłości . I w zasadzie spędzam goni bardzo cute little para w miłości w całym mieście ! Dobre pytanie ... ja za nimi wszędzie ( słabe rzeczy , zero prywatności ! ) I wyciągnął do nich dużo zdjęć bez ich zauważyć ! Zdjęcia , które pomagają kochać ponownie po walce muuuuuuy ciężki! Jajajaj ;)
Jestem bardzo dumny z mojej roli Amora ! Myślę, że zawsze byłam trochę tak: Uwielbiam to, że ludzie kochają , ludzie lubią w ogóle i kocham miłość we wszystkich jej formach .
To jedyna rzecz, która gwarantuje uśmiech , gdy wszystko inne nie jest tak dobry . To nie jest jedyną rzeczą, brakuje w piede czyjegoś życia . Jest tylko uczucie, że przenosi góry i morza , sprawia, że ​​można podejmować decyzje , które nigdy nie brał pod uwagę , trzeba się uśmiechnąć jawie do późna . Jest to jedyna siła, która nie boi się koloru skóry , języka , religii lub postaciami .
Jesteś w miłości ? Błoto Cuentenlo ciotki , która chce wiedzieć ;)
Miłość pocałunek,

L < 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz