poniedziałek, 24 lutego 2014

Eve Valentinetti jako dublerka Martiny Stoessel!!!

Dubler jest osobą, która zastepuje aktora/aktorkę w różnych scenach, w których
ten nie może uczestniczyć, np. wymagających specjalnego przygotowania lub umiejętności. Aktorzy często maja dublerów, zastępujących ich na wypadek np. choroby.
Dublerką Martiny Stoessel jest Evelin Valentinetti.
Eve pochodzi z Hiszpanii. Czyżby podobna do Tini? Nie sądzę może tylko trochę z włosami. Ale co tam włosy to każden może zrobić sobie takie same jak ma Tini. Ubiera się tak samo jak nasza kochana Tini. Zastępuje ją w niektórych momentach w teledyskach. Zobaczcie te zdjęcia :
Oczywiście niezbyt podobna do Tini.
A tu zdjęcia, jak jest ubrana w ciuchy Violi.
Osz ta małpa w teledysku On beat w jednym momencie.


Jak możemy zaobserwować dublerka Tini - Eve wystąpiła w kawałku 1 odcinka Violetty 2 czas: 18:52.
Niby była w teledysku Ven y canta, ale ja jej nie widziałam.
Zobaczcie:
Ubrana jest tez w tą sama sukienkę co Viola miała jak śpiewała Habla si puedes.
Na szczęście nie ma tej dublerki na tym teledysku :)

I oczywiście musiała się tak samo ubrać jak Viola w teledysku do En mi mundo.
I jeszcze ma podobne meble jak Vilu w serialu różowe z białym. 


Oo i znowu tak samo jak Viola w Te creo.
Nie widziałam jej tam:

Raczej jej tam nie ma:
Ma nawet zdjęcia z niektórymi aktorami z Violetty:

No nawet z Tini chłopakiem.
Oto pozostałe zdjęcia, w których się upodabnia do Tini:
Filmik z youtube jak (Dla mnie to ona koszmarnie śpiewa):


















16 komentarzy:

  1. Po to ją wynajęli aby upodobniała się do Tini no OK to z (byłym) chłopakiem Martiny to przesada ale ona ma się w to wczuć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak w Very Canta jest ta jej dublerka !

    OdpowiedzUsuń
  3. ona jest fajna i dobrze że ubiera się jak Tini:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem co w tym złego i nie lubie osoby która zrobiła tego posta bo napisała że nie ma to jak brzydko śpiewa ta dziewczyna jesteś bardzo nie miła skoro tak mówisz ciekawe jak ty śpiewasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. No skoro to jej dublerka to chyba musi sie fo niej upodobnić :* xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesadzasz. Każda większa gwiazda ma dublerkę... Nie rozumiem dlaczego jesteś taka zła. To chyba normalna sprawa. Nie rozumiem cię... Przecież ona ma być do niej podobna, po to, żeby ludzie nie zauważyli, że w danej scenie jest dublerka... Najpierw pomyśl, potem się zabieraj za pisanie posta. Brak mi na ciebie słów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie. "małpa" to moze byc twoja stara zallzycielko posta

      Usuń
  7. Może jest miła a śpiewa prawie jak anioł

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierw myślałam, że jest Ok. Ale kiedy zobaczyłam jak BARDZO upodabnia się do Tini (mimo, że nie jestem jej jakąś wielką fanką) to uważam za przesadę, a jak już zobaczyłam, że ma zdjęcie z MOIM Nico to już na serio się na nią wściekłam. Ale faktycznie pogratulować roli w Ven y Canta była przez całe 0,5 sek. Hahahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "twój" Nico! Nie wierzę w to co widzę... Nawet nie wiesz ile ludzi ma zdjęcia z Nicolasem xD Może ona też go lubi? Pomyśl zanim piszesz ;)

      Usuń
  9. na serio lecisz na Nicolasa

    OdpowiedzUsuń
  10. 2:34 Yen a Cantara widziałam ją

    OdpowiedzUsuń
  11. 2:34 Yen a Cantara widziałam ją

    OdpowiedzUsuń
  12. ja się z tobą zgadzam tez jej nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  13. No raczej dublerka musi się upodobnić do tini .Ale i tak jej nie lubię dublerki oczywiście

    OdpowiedzUsuń