czwartek, 9 stycznia 2014

Martina Stoessel w gazecie Fun club ! ;D



Tekst po lewej stronie na obrazku.
Martina na żywo
Gwiazda twierdzi, że koncerty pozwalają jej podziękować fanom za wsparcie i miłość!
MARTINA CHCE BYĆ JESZCZE LEPSZA!
Od kilku miesięcy Martina Stoessel (16 l.) podróżuje po świecie i razem z ekipą serialu "Violetta" daje fenomenalne koncerty. Gwiazda wciąż jednak nie jest z nich zadowolona. "Zapisałam się na lekcje gry na gitarze. Myślę, że gdy nauczę się na niej dobrze grać, moje koncerty staną się jeszcze bardziej efektowne", tłumaczy aktorka.

Zaczynam tekst od góry
Ciągle w trasie
Oczarowana "Mediolan jest śliczny", napisała Martina
Malaga na Gwiazdkę Ozdoby świąteczne spodobały się aktorce
Gwatemala Ten kraj Tini odwiedziła po drodze do Wenezueli
Na ulicach W Barcelonie aktorka długo spacerowała z Mercedes Lambre
Szaleństwo Gwiazdę wszędzie witają tłumy...
MARTINA STOESSEL WYZNAJE: "TAK BARDZO TĘSKNIĘ ZA UKOCHANYM"
CZY ICH MIŁOŚĆ PRZETRWA TĘ PRÓBĘ?
Spotykają się od niedawna i są na zabój w sobie zakochani. Martina Stoessel (16 l.) i przystojny Peter Lanzani (23 l.) ponoć nie potrafią już bez siebie żyć. A jednak muszą...
"Widujemy się stanowczo zbyt rzadko", mówi ze smutkiem w głosie aktorka. Od kilku miesięcy dużo podróżuje. Promuje serial "Violetta" na niemal całym świecie. Zwiedziła już wszystkie kraje obu Ameryk, była też we Włoszech i Hiszpanii. Do domu wraca jedynie od święta. "Ale nawet wtedy mijamy się", twierdzi. Peter Lanzani gra w argentyńskim serialu "Aliados" i nie zawsze ma czas, by się z nią spotkać. Strasznie za nią tęskni... a ona za nim. Dobrze, że maja na to sposób: rozmawiają przez Twittera, a także SMS-ują. "Jestem w Maladze i bardzo żałuję, że cię tu nie ma", napisała niedawno aktorka. "Przesyłam buziaczki", odpowiedział Peter. Takie drobne z pozoru dowody czułości wzmacniają jedynie łączące ich uczucie  i daja poczucie bliskości. A co z telefonami? "Kiedy jestem w Europie i kładę się spać, on dopiero wstaje. Dlatego częściej piszemy do siebie", tłumaczy Martina. Za pośrednictwem internetu zwierza się chłopakowi ze wszystkich swoich problemów. "Peter jest starszy i więcej wie o tym, jak rozmawiać z fankami czy dziennikarzami. Często mi doradza i nieustannie wspiera", dodaje aktorka. Gwiazda wie, że może na niego liczyć w każdej sytuacji. I podobno wcale się nie denerwuje, kiedy jej ukochany całuje się na planie z innymi dziewczynami. "Jako dziecko sporo czasu spędzałam wśród filmowców, bo mój tata był producentem. Nauczyłam się, że przed kamerą nic nie dzieje się naprawdę. Nie wiem, co to zazdrość", dodaje. Być może właśnie dlatego ich uczucie z każdym dniem staje się mocniejsze. "Miłość daje mi kopa, napędza mnie, poprawia humor", twierdzi Martina. I nawet największa odległość nie przeszkodzi jej kochać Petera!

ON WCALE NIE JEST ZŁY!
Rodzice aktorki polubili jej chłopaka 
Peter Lanzani jest starszy od Martiny o całe siedem lat. Nic dziwnego, że bliscy bali się o nią. Podejrzewali, że ich związek szybko rozpadnie się. Zmienili zdanie, kiedy lepiej go poznali. Na uroczystej gali organizacji UNICEF Lanzani robił wszystko, by zdobyć sympatię rodziców dziewczyny. Nie tylko zabawiał ich rozmową, ale skakał wokół Martiny i we wszystkim jej usługiwał. "To naprawdę uroczy, dobrze wychowany chłopak", powiedział później tata aktorki, Alejandro, starszy od jej mamy, Mariny, o... dwanaście lat!
Obiad z rodzicami Peter spotkał rodziców Martiny na gali UNICEF
Puść oko
Martina Stoessel (16 l.) ma piękne oczy. Po maseczce?
Domowy salon kosmetyczny
Wzajemne nakładanie maseczek upiększających to nieodzowny element udanej piżama party. Jak przygotować domową maseczkę dla przyjaciółki?
Krok 1: Do niedużej miseczki wlej 2-3 łyżki jogurtu naturalnego.
Krok 2: Rozgnieć widelcem obrane awokado. Zmieszaj z jogurtem.
Krok 3: Nałóż maseczkę, zaczynając od plasterków ogórka na oczy.
Quiz! Czy znasz się na chłopakach?
W gazecie Fun club były 2 dodatki Imprezowy zestaw : Kolorowe pasemka (niebieskie lub zielone lub różowe lub chyba czerwone ale nie jestem pewna co do czerwonych) i neonowe spinki (pomarańczowe lub zielone lub żółte lub fioletowe).
Ja miałam niebieskie pasemka bo wiedziała że Martina Stoessel tez takie ma. Jeśli nie wierzycie że Tini takie ma wiec sami zobaczcie :
I jeszcze były plakaty, oczywiście pojawił się plakat Leona (Jorge Blanco) ;D
Gazeta Fun club jest od 9 stycznia czyli od dzisiaj można ja kupić za 5 zł ;D






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz