czwartek, 5 września 2013

Martina Stoessel: "Sława uderzyła we mnie jak piorun" - wywiad

Szesnastoletnia aktorka , gwiazda światowego fenomenu Disney Channel Violetta. Podziwiając swój sukces, marzy kiedyś o znalezieniu miłości swojego życia.
"Chociaż czasami jestem zmęczona , to jest mój czas, aby cieszyć się i robić to, co śniło mi życie.
" Zdjęcie : Fernando Dvoskin
Urodzona gwiazdą . Kto może w to wątpić? Martina Stoessel (16) , " Tini " do swych bliskich , ale Violetta podobny charakter który wciela się w Disney Channel - dla wszystkich, jest nowym idolem dzieci i młodzieży, którzy podążają i naśladują jak prawdziwą gwiazdę pop . Flaquita , eteryczna i bardzo kobieca, mówi rzeczowo , bez egocentryczny , jakby sława stanie się z drugim. I dlaczego ich fani mnożą się w Kolumbii , Chile , Hiszpania, Francja , Turcja , Meksyk, Rosja i Australia, aby wymienić tylko kilka miejsc na naszej planecie.

Ten miesiąc ,nowy "rekord dziewczyna " , który ma ponad siedemdziesiąt pełne funkcje w Gran Rex , zdobył Martin Fierro i Objawienie Program wygrał Serie najlepsze dla dzieci / młodzieży , a Violetta w zeszłym tygodniu , pierwszy CD cykl (przejdź do trzeciego) , domagał się Carlos Gardel albumie pasma Najlepszy Film dźwięku / Telewizja . "To jest lampa błyskowa . Nie mogę uwierzyć ... " mówi, pod czujnym okiem swojej pięknej matce, Mariana . Kontynuowała : "Widzę , że moja twarz jest na koszulkach , portfele , figurki , czasopism , plakatów ... Naprawdę jestem bardzo szczęśliwa , bo włożył wiele mnie wszystko zrobić nie mogę prosić o więcej. ". .

- Czy to prawda, że ​​wszędzie chodzisz z ochroniarzami na ulicy?

- Nie, to kłamstwo. I nie przeszkadza mi w ogóle uczuć ludzi . Prawdą jest , że to zmieniło moje życie na wiele sposobów. To, co szczególnie trudne jest to, co się dzieje, czasami z prasą , można myśleć o wszystkim . I nie ingerować w życie innych , to nie mogę zrozumieć, dlaczego mówisz o kopalni. Inna sprawa, że ​​to trudne, choć jestem zaszczycona i doceniam to, że wielu dorosłych mogą mi powiedzieć , że jestem wzorem dla młodzieży. Więc generowane dużo odpowiedzialności , a nie coś, co dzieje się z każdym szesnastolatkiem . Właściwie, od kiedy działa, jest wiele rzeczy, które zacząłem odkrywać i nie myśleć nawet wiedzieć istniały.

- Co masz na myśli ?

- [ Myśl ] . Rzeczy , które zdarzają się w środowisku ...

- Zazdrość i zawiść, że to, co polecisz ?

I nie wiem, czy to w ten sposób. Kiedy zaczęłam myślałam, że to działa i nic więcej , nigdy nie myślałam , że się do mojego życia , ale przecież, to część dorastania .

- A kto zajmuje sie twoimi kontraktami ?

- Rodzice , głownie tata . Ostatnio byłam na gali rozdania nagród Martin Fierro zaraz po tym był Premio Gradel , a teraz pokaz mody Benito Fernandez. Było cięzko z doborem sukienki, ale w końcu stwierdziliśmy , że ta którą miałam na sobie była odpowiednia dla mojego wieku.

- A jak miał wpływ na wszystko, co zostało powiedziane ?

-Następnego dnia, podczas występów w Grand Rex , poczułam się straszny , rzuciłam się z nerwów i było cięzko. Mimo, że był brzydki, muszę przyznać , że todoświadczenie uczenia się, ale nic nie odbiera satysfakcję prowadzi po statuetkę . Dziś rozumiem, że jeśli dedicas to , bo trzeba zapobiegać , a to jest duża presja na co dzień z trzech tysięcy ludzi czeka , niektórzy zawsze będą cię oceniać .

- Jakie masz plany na ten tydzien ?

- To zmienia . W tym czasie, od czwartku do niedzieli mam dwie funkcje dziennie. Reszta tygodnia robię notatki i oskubane z badań na międzynarodowej trasie Zaczniemy do września.

Zabawa i spontaniczne, Martina mówi nie siłownia lub sportowych temu .. Zdjęcie: Fernando Dvoskin

- Co robisz w wolnym czasie?

Wszystko, co mogę spać, wstaję w południe. Uwielbiam malować ani rysować, ale nie mam talentu do tego. Również mam prywatnego nauczyciela i kurs internetowy w szkole. Wtedy nie mam czasu na nic innego.

- Masz czas dla znajomych?

-Jasne , ale jest cięzko. Kiedy uruchomiony TV studiował regularnie w San Marcos, ale w tym roku, kiedy planowane tour zabrał nas pięciu miesięcy, zdaliśmy sobie sprawę, że to będzie za darmo, a pomysł nie jest w tyle z ich badań. W ten sposób jest o wiele bardziej zrelaksowany i rozumiem, dlaczego nauczyciele są przyzwyczajeni do pracy z tancerzami, tenisistów i mężczyznami, którzy są w podobnej sytuacji.Więcej widzę moich przyjaciół w weekendy. Obecnie teatr jest bardziej skomplikowane, ale jeśli nie, mamy razem do jedzenia, a potem zostawić je.

- Czyli na razie nic nie wyjdzie z twoich planów ?

"Wolę nie, bo muszę być odpowiedzialny z mojej pracy.

- A jak oni na to zareagowali ?

-Tak. Byłem bardzo salidna i od jednego dnia do drugiego, że życie się kończy. I było tak boi ucieka przyjaciół, ale, przeciwnie, rozumiem, i kiedy mam się zarezerwowany dla mnie. To naprawdę wiele znaczy.

- Czy można zauważyć, że są ludzie na ciebie bardziej teraz, że jesteś sławna?

-Ogólnie rzecz biorąc, jestem z ludźmi, znam wielu, nie umawiam sławny, I priorytetów moja rodzina i przyjaciele na zawsze.
Martina jest tak słodkie , nigdy nie pozostawia bez stałej .. Zdjęcie : Fernando Dvoskin

- Czy wszystko wysiłek się opłaca?

- Jasne . Odkąd byłam małą dziewczynką godzinami przed lustrem , nosiłam obcasy , malowałam , tańczyłam i grałam z wyimaginowanymi przyjaciółmi . Szalone jest to, że w domu nie chcą pracować , ale rzeczy się stało , bo musiał być .

- Jak było?

- Mój tata [ producent Alejandro Stoessel ] pomysły poszedł South, gdzie pracował , i był do złożenia projektu do Disney. Za to , zapytałam , czy mogę nagrać kilka piosenek . Zapytałam go, dlaczego , jeśli on i mama pozwala mi pracować ...

- Co ty na to ?

- To artystyczne wiadomo , od czego zacząć , ale nie tam, gdzie się kończy. Co zrobić, jeśli po prostu nie bawić i jestem uzależniony od razu, ponieważ odnotowano kilka piosenek z kuzynem mamy, która ma zespół, więc wszystko było domowej roboty . Wreszcie, wprowadzenie tego projektu zapytał, kto śpiewał . I jak podobał się mój głos , był oferowany do udziału w castingu do pokazu były oddanie razem. Nigdy nie myślałam, że tam będę . Poszłam do szkoły, była w innym, ale pewnego dnia potwierdzone. W domu nie mogliśmy w to uwierzyć. Zamykana w Europie, w Ameryce Łacińskiej, w Australii , Turcji ... To szaleństwo ... To wszystko loquísimo , że stało się w tak krótkim czasie . Powyżej , zabawy lookearme mnie , kocham ubrania, akcesoria, więc dopóki nie robić notatki w zabawny sposób .

-Lubisz się stroić , prawda?

- Tak, jestem bardzo kobieca , lubię wyglądać dobrze i kiedy wychodzę , nawet iść do rogu , mam produkowane . Makijażu, grzebień i sukienka są jak hobby. A mnie to bawi , tak bardzo, że jestem bardzo wrażliwa na wyjście magazynów , co stawia Miley [ Cyrus ] , Rihanna i inne dziewczyny , które kocham . Pewnego dnia do muru będzie mieć własną linię ubrań .

- Poza sukcesem , czego więcej chcesz ?

- To, co chcę najbardziej, to być zdrowa , silna rodzina i przyjaciele . To jest najważniejsze , bo jeśli nie muszą dzielić to, co dostajesz , sukces nie ma sensu.

- Czy masz chłopaka?

-Nie .

- A chciałabyś ?

Musiałby być ktoś większy, że mogę zrozumieć . Albo, że jest przeznaczony do tego, co robię . Jak wytłumaczyć komuś, że dziś masz pokaz nagród , jutro dwie funkcje , a następnie przejść pięć miesięcy w trasie ? To nie jest łatwe . Jestem bardzo kochliwa !
"Byłem bardzo salidna i noc zmieniła moje życie . " Zdjęcie : Fernando Dvoskin

- Marzysz o ślubie młoda i uważasz, że będzie priorytet swoją karierę ?

- Czuję, że jestem większa niż w moim wieku , ale szacujemy, że wszystkie nastolatki to dostaliśmy . Moja mama mówi mi żadnych problemów : " Połóż się , masz tylko 16 lat . "

- A ty nie odpowiedziałaś : ale mamo, jestem Violetta !

- [ Śmiech] . Nie do końca ... Jestem bardzo blisko mojej rodziny i robię to, co mi mówią i mi doradzić . Marzę o byciu z kimś na całe życie , zestarzeć się razem , żyjąc w polu, mieć dzieci , psy ... Nie widzę potrzeby wszystko, co się stało nagle . Są chwile i momenty , nic się nie połknąć mnie. Jeśli palą głowy zastanawiając się, czy jesteś najlepszy , jeśli wygrasz nagrodę , jest to sensem. Chcę zachować dziwi mnie .

- Można by zainstalować na zewnątrz do pracy ?

- Moi rodzice są bardzo " dbać " i kosztowało mnie wiele do życia na zewnątrz.

- Kto będzie Ci towarzyszył w podróży ?

- Mamo . A my mieliśmy zabawę . Historia naszego życia jest podróż cargadísimas , lewy z czterema walizkami każdy z tysięcy rzeczy, to nie należy go używać . Jestem bardzo chaotyczna w tym zakresie . Jedyne co mi brakuje to mój makijaż i perfumy .

- Czy masz wolny czas na spacer ?

- Niewiele . Ale mama robi dobrze się męczyć , aby poznać , bo choć czasem chcę zatrzymać śpi, mam świadomość, że jest to wyjątkowa mieć możliwość podróżowania świat .

- Co lubisz robić , co wygrasz ?

- Chciałbym ułożyła szkoły artystycznej dla dzieci z zespołem Downa . Są tak miły dla mnie w teatrze ... Byłby to dobry sposób, aby oddać wszystkie miłe rzeczy się ze mną dzieje .

- Nie sądzę , aby przejść do życia w samotności , w ciągu kilku lat ?

Czekam , aby rekord pierwsze, kupić samochód lub ciężarówkę poprosić mamę. Również to, że trzeba iść powoli , próbując , ale oczywiście w pewnym momencie będę. Ale wyjaśnił, że nie mogę gotować. Praca ta , bardziej niż rzeczy materialne , dał mi możliwość robienia tego, co kocham , co zawsze marzyłam . Zapewniam,ostatnią rzeczą, myślisz o to srebro .

Tekst : Lucila Olivera
Zdjęcia : Fernando Dvoskin
Produkcja : Victoria Miranda .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz